Після оформлення замовлення Вам на e-mail буде надіслано підтверждення з номером та необхідною інформацією по Вашому замовленню. Також з Вами додатково зв'яжеться наш менеджер, з яким можна буде уточнити деталі замовлення та термін доставки.
Увага! Неправильно вказаний номер телефону та прізвища, а також неточна або неповна адреса можуть призвести до додаткової затримки.
Замовлення обробляються щодня з понеділка по п’ятницю з 11:00 до 20:00, у суботу та неділю з 12:00 до 20:00.
Важливо: при отриманні товару накладеним платежем покупець самостійно додатково сплачує вартість послуги згідно з поточними тарифами «Нової Пошти».
Оплата
Оплату можна здійснити наступними способами:
- Повна оплата товару на сайті картами Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay, Mono Pay.
- Повна оплата товару за реквізитами на розрахунковий рахунок (уточняйте у менеджера), Призначення платежу – вказати Номер замовлення.
- Накладений платіж у відділенні «Нової Пошти» при отриманні замовлення.
- Повна оплата товару в магазині LE FLACON при самовивозі.
Увага! Для кожного окремого замовлення можливий лише один спосіб оплати за Вашим вибором. Оплата замовлення частинами різними способами неможлива.
Доставка
- Доставка замовлень здійснюється компанією «Нова Пошта» по Україні (доставка у відділення/поштомат, кур’єром). Вартість доставки розраховується згідно з поточними тарифами «Нової Пошти».
- Самовивіз з відділення «Нова Пошта». При оформленні замовлення виберіть відділення, в якому Ви хочете забрати своє замовлення.
- Самовивіз товару з магазину LE FLACON за адресою м. Київ, вул. Предславинська, 57.
Орієнтовний термін доставки Замовлення складає від 1-го до 3-х робочих днів. Доставка деяких Замовлень (залежить від обраного товару) може становити термін до 5-ти робочих днів. Терміни поставки Замовлення наведено без урахування дня замовлення і при використанні перевізника ТОВ "Нова Пошта". Про точний термін доставки Замовлення Покупця оповіщає перевізник.
Увага!
Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 5-ти робочих днів, після вичерпання цього терміну - відправляється назад.
Отримати замовлення може тільки та людина, яка зазначена в транспортній декларації як одержувач.
При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу.
Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії «Нова пошта» Ви зможете знайти на її офіційному сайті.
Повернення
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991 та Додатку №3 до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»» парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну.
Претензії до якості товару (заводського дефекту), наприклад, якщо не працює розпилювач чи пошкоджений флакон, приймаються у момент огляду товару під час отримання у відділенні «Нової Пошти». У такому разі товар може бути повернутий, з відшкодуванням його вартості, або обміняний на аналогічний за умови збереження товарного вигляду та цілісності упаковки (в т.ч. слюди).
Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений надавати консультації щодо товару. Тому усі питання, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку при отриманні замовлення, вирішуються з менеджером нашого інтернет-магазину +38 066 888 90 94
Ми цінуємо кожного клієнта та свою репутацію, тому в будь-якій ситуацій, будь ласка, в першу чергу, зв’яжіться з нами і ми обов’язково знайдемо компромісне рішення для обох сторін.